Achiziții - Alte anunțuri
REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT BUCUREŞTI deţine o reţea de vânzare, adiacentă traseelor de transport în comun, formată din 224 unităţi, amplasate pe întreaga suprafaţă a municipiului Bucureşti.
Această reţea constituie o oportunitate pentru societăţile şi firmele interesate să-şi dezvolte şi diversifice modalităţile de comercializare a produselor din propria ofertă.
RATB oferă posibilitatea unei colaborări reciproc avantajoase în domeniul vânzării unei game largi de produse, în condiţii şi modalităţi stabilite de comun acord, pe bază de contract de prestări servicii.
Sunt excluse din gama produselor ce pot fi comercializate, cele alimentare, perisabile, cele care necesită spaţii mai de depozitare, transport complicat, manipulare greoaie etc.
Anunţurile de intenţie pentru o astfel de colaborare pot fi depuse la registratura generală a RATB, cu sediul în B-dul Dinicu Golescu nr. 1, sector 1, Bucureşti.
RATB intentioneaza valorificarea deseuri feroase/neferoase prin Bursa Romana de Marfuri in data de 20.07.2015 ora 12, cu data depunerii ofertelor in data de 20.07.2015 ora 11 la sediul B.R.M.
Pentru detalii suplimentare va rugam sa va adresati Dnei. Anca Bucureanu – tel 0727225125, consultant BRM.
http://www.anuntbursa.ro/Anunturi_Diverse/Licitatii_BRM/&anunt=328507.html
Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza achizitionarea cf. Art. 19 din OUG 34/2006 de “Materiale pentru reparatii anvelope, camere si burdufe suspensie”, conform Necesarului si Caietului de Sarcini MCH 11 atasat.
Oferta trebuie sa contina urmatoarele conditii comerciale:
- Pretul ferm in lei
- Conditia de plata (Avand in vedere ca RATB este o institutie de stat, care gestioneaza bani publici, mentionam ca plata nu poate fi efectuata decat dupa livrarea produselor si emiterea facturii)
- Perioada de garantie
- Termen de livrare
- Fise tehnice
Va rugam ca oferta dumneavoastra sa fie valabila 60 zile.
Societatile ofertante trebuie sa puna la dispozia RATB toate documentele solicitate prin Caietul de Sarcini.
Ofertele se vor transmite prin fax, e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 6, Serviciul Derulare Contracte Achizitii Publice, pana la data de 09.07.2015, inclusiv.
Pentru orice lamuriri suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon:
- 021 307 41 62 – dl. Radu Stativă
- 031 814 61 92 – fax
Sau adresa de e-mail: radu.stativa@stbsa.ro
Documente atasate:
MCH 11 - MATERIALE SI SDV-URI SPECIALE PT REPARATII ANVELOPE - 26.05.2015.pdf
Regia Autonomă de Transport Bucureşti intenţionează valorificarea unui lot întreg de deşeuri provenite din activitatea regiei, care cuprinde:
- 1.733 buc. anvelope scoase din uz cu R>21 inch;
- 107 buc. anvelope scoase din uz cu R<21 inch;
- 8.235kg. cauiuc (perne aer, chedere, camere, protectoare, etc).
Pentru detalii vă rugăm să analizaţi Specificaţia Tehnică nr. 22116/25.05.2015 privind valorificarea deşeurilor generate de către RATB, ataşată prezentei.
În vederea valorificării acestor tipuri de deşeuri, anvelope scoase din uz şi deşeu cauciuc, vă rugăm să ne transmiteţi disponibilitatea preluării acestora, precum şi condiţiile în care se poate efectua această acţiune. Nu se acceptă valorificarea parţială a lotului.
Societăţile ofertante trebuie să pună la dispoziţia RATB atât documentele solicitate prin Specificaţia Tehnică, cât şi:
- autorizaţie de mediu valabilă pe toată perioada de derulare a contractului pentru activitatea de valorificare/colectare deşeuri anvelope uzate si cauciuc emisă de Agenţia Naţională/Regională pentru Protecţia Mediului;
- adeverinţă valabilă pe toată perioada de derulare a contractului de la Ministerul Economiei Comerţului şi Mediului de Afaceri de înscrieire în registrul operatorilor economici autorizaţi care desfăşoară operaţiuni de valorificare a deşeurilor prevăzute în Anexa 3 a Legii 211/2011 privind regimul deşeurilor;
- conform art. 191 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractantă solicită prezentarea unor certificate emise de organisme independente prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă standardele referitoare la sistemul de asigurare a calităţii bazate pe seriile de standarde europene relevante (ISO 9001) certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea;
- declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că respectă cerinţele specificaţiei de valorificare deşeuri, în sensul obligaţiilor ce le revin şi a condiţiilor de preluare în ordinea depozitării, fără sortarea deşeurilor. Această declaraţie face parte din oferta depusă.
- certificat de înregistrare fiscală;
- certificat constatator eliberat de O.N.R.C;
- dovada că nu se află în insolvenţă.
Societatea ofertantă declarată câştigătoare se obligă să constituie garanţie de bună execuţie în procent de 10% din valoarea estimată a contractului, prin depunere în contul RATB.
Ofertele se vor transmite prin e-mail, direct la Registratura sediului R.A.T.B, sau la Biroul Ofertare din Bd. Dinicu Gloescu, nr. 1, sector 1, Bucureşti, etaj 6, până la data de 26.06.2015, inclusiv.
Pentru orice lămuriri suplimentare ne puteţi contacta la numărul de telefon:
021.30.74.181 – d-na Cristea Sonia
sau adresa de e-mail: sonia.cristea@stbsa.ro
Documente atasate:
Regia Autonomă de Transport Bucureşti intenţionează achiziţionarea de „Servicii de plată prin POS a titlurilor de călătorie cu cardul bancar prin intermediul unor validatoare montate în mijloacele de transport în comun”, conform Caietului de Sarcini CS SVA 106, ataşat.
Prestatorul va pune la dispoziţia achizitorului, pe costurile sale, 140 bucaţi validatoare contactless cu POS încorporat ( suport pentru tranzacţii EMV) şi va suporta costurile de montaj pe vehiculele de transport public.
Sistemul de plată cu validatoarele care au încorporat POS pentru plata directă cu card bancar trebuie să asigure echiparea completă pe vehiculele următoarelor linii :
-Linia Expres 780, Linia Expres 783, Linia de tramvai 41, Linia de autobuze 104.
Prestatorul se obligă să plătească către achizitor sumele încasate din validările efectuate cu cardurile bancare, în maxim 48 ore de la înregistrarea tranzacţiei.
Oferta trebuie să conţină în clar comisionul procentual acordat din valoarea încasărilor.
Vă rugam ca oferta dumneavoastră să fie valabilă 60 zile.
Societăţile ofertante trebuie să pună la dispoziţia RATB documentele solicitate prin Caietul de sarcini.
Ofertele se vor transmite prin e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 6, Birou Ofertare, pâna la data de 16.06.2015, ora 15:00.
Pentru orice lămuriri suplimentare ne puteţi contacta la numărul de telefon:
021.307.41.81– Mariana Sonia Cristea
Fax: 021 312 08 08
Sau adresa de e-mail: sonia.cristea@stbsa.ro
Documente atasate:
CAIET SARCINI SVA 106 SERVICII PLATA PRIN POS A TITLURILOR DE CALATORIE CU CARD BANCAR.pdf
SERVICIUL ACHIZIŢII PUBLICE
BIROU OFERTARE
NR. 11027/03.06.2015
Regia Autonomă de Transport Bucureşti intenţionează achiziţionarea de „Servicii de plată prin POS a titlurilor de călătorie cu cardul bancar prin intermediul unor validatoare montate în mijloacele de transport în comun”, conform Caietului de Sarcini CS SVA 106, ataşat.
Prestatorul va pune la dispoziţia achizitorului, pe costurile sale, 140 bucaţi validatoare contactless cu POS încorporat ( suport pentru tranzacţii EMV) şi va suporta costurile de montaj pe vehiculele de transport public.
Sistemul de plată cu validatoarele care au încorporat POS pentru plata directă cu card bancar trebuie să asigure echiparea completă pe vehiculele următoarelor linii :
-Linia Expres 780, Linia Expres 783, Linia de tramvai 41, Linia de autobuze 104.
Prestatorul se obligă să plătească către achizitor sumele încasate din validările efectuate cu cardurile bancare, în maxim 48 ore de la înregistrarea tranzacţiei.
Oferta trebuie să conţină în clar comisionul procentual acordat din valoarea încasărilor.
Vă rugam ca oferta dumneavoastră să fie valabilă 60 zile.
Societăţile ofertante trebuie să pună la dispoziţia RATB documentele solicitate prin Caietul de sarcini.
Ofertele se vor transmite prin e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 6, Birou Ofertare, pâna la data de 10.06.2015, ora 15:00.
Pentru orice lămuriri suplimentare ne puteţi contacta la numărul de telefon:
021.307.41.81– Mariana Sonia Cristea
Fax: 021 312 08 08
Sau adresa de e-mail: sonia.cristea@stbsa.ro
Documente atasate:
CAIET SARCINI SVA 106 SERVICII PLATA PRIN POS A TITLURILOR DE CALATORIE CU CARD BANCAR.pdf
În acest sezon, linia turistică Bucharest City Tour revine pe traseu începând cu 15 mai.
Proiectul se va desfăşura cu 4 autobuze double decker, pe o perioadă de 5 luni, în intervalul 15 mai – 15 octombrie 2015.
Având în vedere unicitatea liniei, precum şi faptul că, odată cu creşterea notorietăţii acesteia, turiştii manifestă un grad sporit de interes pentru a descoperi Bucureştiul de la înălţime, dorim să marcăm începutul sezonului într-un mod inedit, prin organizarea unui eveniment în cadrul căruia să ne bucurăm cu toţii de muzică şi voie bună. Atmosfera va fi întreţinută de o trupă prestigioasă, care va susţine un mini concert în double decker.
Pentru desfăşurarea proiectului Bucharest City Tour, lansăm invitaţia de susţinere tuturor celor care doresc să ne fie parteneri în acest proiect.
Pentru detalii în acest sens, ne puteţi contacta la adresa de e-mail info@stbsa.ro.
Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza sa inchirieze spatiul publicitar de pe cele 4 autobuze double-decker, ce vor circula pe traseul turistic.
Pentru informatii, va rugam sa accesati documentele anexate:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza valorificarea uleiului uzat generat in unitatile proprii (cantitate minima estimata 800 litriluna; valabilitate contract: 31.12.2015 )
Pentru detalii va rugam sa analizati Specificatia Tehnica nr.475/06.01.2015, privind valorificarea deseurilor generate de catre RATB, atasata prezentei.
Societatile ofertante trebuie sa puna la dispozitia RATB autorizatiile necesare:
- autorizatie de mediu emisa de Agentia Nationala/Regionala pentru Protectia Mediului
- adeverinta de la Ministerul Economiei Comertului si Mediului de Afaceri de inscriere in registrul operatorilor economici autorizati care desfasoara operatiuni de valorificare a deseurilor prevazute in Anexa nr.3 a Legii 211/2011 privind regimul deseurilor
- certificare ISO 9001:2008 sau dovada existentei unui sistem de calitate implementat.
- declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca respecta cerintele specificatiei de valorificare deseuri
- certificat de inregistrare fiscala
- certificat constatator eliberat de O.N.R.C.
Societatea ofertanta declarata castigatoare se obligă să constituie garanţia de buna executie a contractului prin depunerea in contul RATB, a unei sume în cuantum de 2.400 lei , la data semnarii contractului.
Asteptam cu interes oferta dvs. de pret , in plic inchis, pana cel tarziu la data de 02.02.2015 ora 1500. Ofertele de depun la sediul RATB din Blvd. Dinicu Golescu, nr.1, etaj 5, Birou Ofertare.
Pentru orice nelamuriri ne puteti contacta la:
- 021.307.41.81–d-na Stela Enache sau adresa de e-mail: stela.enache@stbsa.ro
Documente atasate : ST - SMC - VALORIFICAREA DESEURILOR GENERATE DE RATB - 12.01.2015.pdf
27 Decembrie 2014 – R.A.T.B. organizează evenimentul
„Parada tramvaielor electrice”
România face parte din rândul primelor zece ţări europene care a introdus tracţiunea electrică în transportul public din Bucureşti.
Pentru a marca cei 120 de ani de la darea în folosinţă, la 9 decembrie 1894, a primei linii electrice pe traseul “Cotroceni - P-ţa Sf. Gheorghe – Calea Moşilor - Obor”, R.A.T.B. va organiza în data de 27 decembrie evenimentul „Parada tramvaielor electrice”.
În cadrul acestuia, va fi prezent în traseu un convoi de tramvaie care va reconstitui în bună parte traseul primei linii electrice, respectiv P-ţa Victoriei – Calea Moşilor - Obor - P-ţa Sf. Gheorghe, și va marca evoluţia în timp a transportului electric pe şine. De asemenea, pentru cei interesaţi de istoria transportului public, la Piaţa Sfîntu Gheorghe va staţiona un tramvai de epocă în interiorul căruia va fi organizat un mini muzeu.
Pentru desfăşurarea acţiunilor programate în cadrul evenimentului, precizăm că cei interesaţi ne pot susţine prin acţiuni de sponsorizare.
Pentru detalii în acest sens, ne puteți contacta la adresa de email info@stbsa.ro
Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza comercializarea, prin propria retea de vanzare , urmatoarelor produse : “Cartele telefonice pentru convorbiri internationale”, conform Specificatiei Tehnice atasate.
Oferta trebuie sa contina urmatoarele conditii comerciale:
- Pretul ferm in lei
- Comisionul procentual acordat din valoarea produselor vandute
- Conditia de plata
- Conditia de livrare: franco depozit beneficiar
Va rugam ca oferta dumneavoastra sa fie valabila 60 zile.
Societatile ofertante trebuie sa puna la dispozia RATB documentele solicitate prin Specificatia Tehnica.
Ofertele se vor transmite prin e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 5, Birou Ofertare pana la data de 19 decembrie 2014, ora 15:00.
Pentru orice lamuriri suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon:
021.307.41.79– Cosmin Chiru
Sau adresa de e-mail: cosmin.chiru@stbsa.ro
Document atasat : ST - S VANZARE - SERVICIUL DE COMERCIALIZARE CARTELE TELEFONICE PT CONVORBIRI INTERNATIONALE - 10.11.2014.pdf
RATB intentioneaza valorificarea deseuri acumulatori cu plumb prin Bursa Romana de Marfuri in data de 12.11.2014 ora 10, cu data depunerii ofertelor in data de 12.11.2014 ora 9 la sediul B.R.M.
Pentru detalii suplimentare va rugam sa va adresati Dlui Alexandru Ursache – tel 0720400204, consultant BRM.
Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza sa valorifice un numar de:
- 1.127 bucati anvelope scoase din uz cu R>21 inch;
- 78 bucati anvelope scoase din uz cu R<21 inch;
- 7.468 kg. cauciuc (perne aer, chedere, camera, protectoare,etc)
deseuri provenite din activitatea RATB.
In vederea valorificarii acestor tipuri de deseuri, anvelope scoase din uz si deseu cauciuc, va rugam sa ne transmiteti disponibilitatea preluarii acestora precum si conditiile in care se poate efectua aceasta actiune. Nu se accepta valorificarea partiala/pe bucati.
Va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra la adresa de mail Iulian.dinica@stbsa.ro si numarul de fax. 031-814.61.92 pana pe data de 10.10.2014 .
Informatii la tefelon 021.307.43.42 – Birou Ofertare, RATB
RATB intentioneaza valorificarea deseuri acumulatori cu plumb prin Bursa Romana de Marfuri in data de 18.09.2014 ora 10, cu data depunerii ofertelor in data de 18.09.2014 ora 9 la sediul B.R.M. Pentru detalii suplimentare va rugam sa va adresati Dlui Alexandru Ursache – tel 0720400204, consultant BRM.