Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza  comercializarea, prin propria retea de vanzare , urmatoarelor produse de protectie: portabonamente, portacte de identitate, portcartele magnetice,  portcarduri, suporturi acte,  conform Specificatiei Tehnice  atasate.

Oferta trebuie sa contina urmatoarele conditii comerciale:

  • Pretul ferm in lei
  • Comisionul procentual acordat din valoarea produselor vandute
  • Conditia de plata
  • Conditia de livrare: franco depozit beneficiar

Va rugam ca oferta dumneavoastra sa fie valabila 60 zile.

Societatile ofertante trebuie sa puna la dispozia RATB documentele solicitate prin Specificatia Tehnica.

Ofertele se vor transmite prin e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 5, Birou Ofertare  pana la data de 5 septembrie 2014, ora 15:00.

Pentru orice lamuriri suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon:

021.307.41.81– dna Enache Stela

Sau adresa de e-mail: stela.enache@stbsa.ro

Documente atasate : ST - S VANZARE - SERVICIUL DE COMERCIALIZARE PORTABONAMENTE, PORTACTE ETC.pdf

Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza achizitionarea cf Art 19 din OUG 34/2006 de “Module electronice si cablaje imprimate, conform  Necesarului si Caietului de sarcini atasate.

Oferta trebuie sa contina urmatoarele conditii comerciale:

  • Pretul ferm in lei 
  • Conditia de plata (Avand in vedere ca RATB este o institutie de stat, care gestioneaza bani publici, mentionam ca plata nu poate fi decat prin Ordin de Plata la 60 de zile dupa livrarea produselor / de la emiterea facturii)
  • Perioada de garantie
  • Conditia de livrare – franco depozit beneficiar ( costul transportului fiind inclus in prêt)
  • Termen de livrare

Va rugam ca oferta dumneavoastra sa fie valabila 60 zile.

Societatile ofertante trebuie sa puna la dispozia RATB toate documentele care sa dovedeasca corespondenta cu cerintele solicitate prin Caietul de sarcini.

Ofertele se vor transmite prin fax, e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 6, Serviciul Derulare Contracte Achizitii Publice pana la data de 14.08.2014 , ora 15:00.

Pentru orice lamuriri suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon:

- 021 307.41.86 / 021.30.74.168–  dnul Cristian Scripcaru

- 031-814.61.92. – fax

Sau adresa de e-mail: cristian.scripcaru@stbsa.ro

Documente atasate:

Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza achizitionarea cf. Art 19 din OUG 34/2006 de “ Scaune din PAFS si scaune din PLASTIC pt. vehicule de transport calatori“, conform Caietului de Sarcini XYZ 13 si anexei atasate.

Oferta trebuie sa contina urmatoarele conditii comerciale:

Pretul ferm in lei

Conditia de plata (Avand in vedere ca RATB este o institutie de stat, care gestioneaza bani publici, mentionam ca plata nu poate fi decat prin Ordin de Plata la 60 de zile dupa livrarea produselor / de la emiterea facturii)

Perioada de garantie

Va rugam ca oferta  dumneavoastra sa fie valabila 60 zile.

Societatile ofertante trebuie sa puna la dispozia RATB toate documentele solicitate prin Caietul de Sarcini.

Ofertele se vor transmite prin fax, e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. DinicuGolescu nr. 1, etaj 6, Serviciul Derulare Contracte Achizitii Publice pana la data de 08.08.2014 ora 15,00.

 

Pentru orice lamuriri suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon:

- 021 307 4 165–  dl. Doru Nedelcu; 021 307 4 163 – Dl. Gh. Sarman

- 031-814.61.92. – fax

Sau adresa de e-mail: doru.nedelcu@stbsa.ro; gheorghe.sarman@stbsa.ro

Documente atasate:

 Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza valorificarea de ulei uzat generat in unitati (cantitate minima estimata 300 litriluna; valabilitate contract: 31.12.2014 ) Pentru detalii va rugam sa analizati specificatia tehnica atasata, privind valorificarea deseurilor generate de catre RATB.

Societatile ofertante trebuie sa puna la dispozitia RATB autorizatiile necesare:

  • autorizatie de mediu emisa de Agentia Nationala/Regionala pentru Protectia Mediului
  • autorizatia de colector/valorificator
  • certificare ISO 9001:2008 sau dovada existentei unui sistem de calitate implementat.

Asteptam cu interes oferta dvs. de pret ,  in plic inchis, pana cel tarziu la data de 17.06.2014 ora 15:00. Ofertele de depun la sediul RATB din Blvd. Dinicu Golescu, nr.1, etaj 5, Birou Ofertare.

 

Pentru orice nelamuriri ne puteti contacta la: 

  • 021.307.41.81- Birou Ofertare –d-na Stela Enache
  • 021.313.25.41 – Birou Protectia Mediului “

ANUNŢ PUBLIC

         Consiliul General al Municipiului Bucureşti organizează prin Comisia de selecţie desemnată prin Hotărârea CGMB nr. 90/29.04.2014, la sediul Primăriei Municipiului Bucureşti din Splaiul Independenţei nr. 291-293, sector 6 - evaluarea/selecţia prealabilă în vederea desemnării a 6 membri în  Consiliul de administraţie la Regia Autonomă de Transport Bucureşti – RATB. , după cum urmează:

                 

- 5 persoane cu experienţă în administrarea/ managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATB, inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat 

 

-    1 reprezentant al autorităţii tutelare, respectiv al Consiliul General al Municipiului Bucureşti

 

Evaluarea/selecţia prealabilă se organizează în condiţiile respectării prevederilor O.U.G. nr.109/30.11.2011- privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, ale Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Hotărârilor C.G.M.B. aplicabile.

 

         Procedura de evaluare/selecţie prealabilă cuprinde două etape:

 

-         Etapa I – selecţia dosarelor ;

-         Etapa II – interviu, pentru candidaţii declaraţi admis după etapa I.

Interviul se va sustine in limba romană.

 

Criteriile de selecţie sunt :

 

1.    îndeplinirea condiţiilor de participare, dovedite prin conţinutul dosarului de participare ;

2.    abilităţile de comunicare ;

3.     motivaţia candidatului;

4.    capacitatea managerială.

 

  

Pentru 5 persoane cu experienţă în administrarea/ managementul regii autonome sau societăţi comerciale

 

Condiţii de participare:

 

-  cunoaşterea limbii române scris şi vorbit;

- experienţă în administrarea/ managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATB, inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat ;

-  studii superioare;

-  domiciliul stabil/rezidenta în România;

-  capacitate deplină de exerciţiu;

-  nu intră sub incidenţa Art. 6 şi Art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice:

-  nu face parte din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare sau al altor instituţii publice.

 

Dosarul de participare trebuie să conţină obligatoriu:

 

1.   Scrisoare de intenţie ;

2.   Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004) ;

3.   Copie după actul de  identitate ;

4.  Copii după documentele care atestă educaţia şi pregătirea profesională (diploma de licenţă, master, doctorat şi alte cursuri de specializare/perfecţionare) ;

5.  Documente/adeverinţă în original din care să rezulte experienţa în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile din domeniul de activitate al regiei autonome, inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat;

6.  Cazier judiciar;

7.  Adeverinţă medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exerciţiu;

8.    Copie după carnetul de muncă şi extras REVISAL sau adeverinţă, după caz ;

9.    Declaraţie notarială pe propria raspundere din care să rezulte că în perioada în care a ocupat o funcţie de administrare/management în cadrul unei regii sau societăţi comerciale din domeniul de activitate al regiei autonome, aceasta a înregistrat profit cel puţin pe parcursul unui exerciţiu financiar ;

10. Declaraţie notarială pe propria răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 si 7 din O.U.G. 109/30.11.2011 – privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice şi ale art. 326 din Legea nr. 286/2009 cu modificările şi completările ulterioare privind Codul Penal referitoare la falsul în declaraţii;

11.  Declaraţie notarială pe propria răspundere din care să rezulte indeplinirea condiţiilor prevăzute la art.5 alin.2) lit.(c)   din O.U.G. 109/30.11.2011- privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice din care să rezulte că persoana participantă la procedura de evaluare/selecţie prealabilă nu este funcţionar public, nu face parte din alte categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare sau al altor instituţii publice.

 

Pentru 1 reprezentant al autorităţii tutelare

 

Condiţii de participare:

 

-  cunoaşterea limbii române scris şi vorbit;

-  experienţă de cel puţin 5 ani în domeniul de activitate al RATB şi/sau în 

    activitatea de administrare de societăţi comerciale ori regii autonome.

-  studii superioare;

-  domiciliul stabil/rezidenta în România;

-  capacitate deplină de exerciţiu;

-  nu intră sub incidenţa Art. 6 şi Art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.

 

Dosarul de participare trebuie să conţină obligatoriu:

 

1.    Scrisoare de intenţie ;

2.    Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004) ;

3.    Copie după actul de  identitate ;

4. Copii după documentele care atestă educaţia şi pregătirea profesională (diploma de licenţă, master, doctorat şi alte cursuri de specializare) ;

5.  Documente/adeverinţă în original din care să rezulte că are experienţă de cel puţin 5 ani în domeniul de activitate al regiei autonome şi/sau în activitatea de administrare de societăţi comerciale ori regii autonome ;

6.     Cazier judiciar;

7.     Adeverinţă medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exerciţiu.

8.   Copie după carnetul de muncă şi extras REVISAL sau adeverinţă, după caz ;

9. Declaraţie notarială pe propria răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 şi 7 din O.U.G. 109/30.11.2011 – privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice şi ale art. art. 326 din Legea nr. 286/2009 cu modificările şi completările ulterioare privind Codul Penal referitoare la falsul în declaraţii;

 

Copiile actelor din dosarul de participare se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei, sau în copii legalizate

 

          Dosarele de participare se depun până la data de 02.07.2014, ora 16:00, la sediul  Primăriei Municipiului Bucuresti , aflat în Splaiul Independentei nr. 291 – 293, sector 6,  etajul 5, Direcţia Managementul Resurselor Umane - Secretariatul  Comisiei de evaluare/selecţie prealabilă în vederea numirii membrilor Consiliului de Administraţie.

    

Candidaţii care, conform prevederilor legale,  au fost declaraţi “ admis” după etapa I – Selecţia dosarelor, vor fi anunţaţi cu privire la data, locul şi ora la care  va avea loc etapa II – interviu,  de către Secretariatul comisiei se selecţie  la numărul de telefon precizat în Curriculum Vitae.

Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza sa valorifice doua rezervoare petroliere din otel.
Cele doua rezervoare cantaresc aproximativ 14,7 tone/ bucata, au fost decontaminate si au următoarele date tehnice:

H = 7,32 m
D = 8,54 m
V = 419 m3

Rezervoarele se afla in locatia RATB din Strada Actiunii nr. 52- 54, sector 4, Bucuresti. Pentru orice detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 021 3074153. Persoana de contact: Petre Daniel.

Specificatie Tehnica