“Când vine vorba de transportul public, călătorii nu doresc doar soluții pentru un transport rapid și de calitate, ci și ca fondurile publice să fie cheltuite eficient, cu avantaje pe termen lung care să îmbunătățească considerabil experiența de călătorie”, a declarat Directorul General STB SA, Adrian Criț.

Având în vedere flota auto pe care Societatea de Transport București STB SA o deține, costurile de exploatare și de întreținere influențează în mod direct bugetul companiei. Pentru optimizarea costurilor și îmbunătățirea condițiilor de călătorie, conducerea STB SA a decis ca începând cu 01 martie 2022 autobuzele Mercedes Benz Citaro Hybrid să fie relocate în mai multe autobaze, astfel încat numărul de km de acces și retragere pentru efectuarea programului de transport să fie cât mai redus.

Cele 130 de autobuze hybrid se află în momentul de față în depoul Bujoreni, ceea ce conduce la cheltuieli nejustificate pe acces și retragere.

Propunerea conducerii STB SA de a reloca autobuzele hybrid în autobazele Obregia, Nordului, Floreasca, Militari și Alexandria duce la o reducere anuală de km pe acces/ retragere de 356.838 km/an. În locul acestora, în Depoul Bujoreni, vor fi relocate troleibuze, cu o economie în programul de transport de 27.690 km/an.

Prin această decizie, STB SA reduce costurile de exploatare și face o economie anuală de 3.719.667,85 lei (752.253 euro), fonduri ce vor fi utilizate la modernizarea și digitalizarea transportului public, precum și la creșterea ofertei de transport în zone în care solicitarea de transport este mai mare.

Aceasta decizie nu influențează călătorii liniilor pe care circulă autobuzele hybrid, distribuirea acestora în traseul comercial fiind aceeași.

 

Ca urmare a finalizării lucrărilor la rețeaua de apă potabilă de pe Calea Griviței, pe tronsonul cuprins între Str. Pandele Țăruşanu şi Str. Constantin Disescu, începând de joi, 24.02.2022, stația „Gara de Nord”, aferentă liniilor 65, 86, 97, 105, 282, 610, N117 și N610, situată pe Calea Griviței, pe sensul de mers spre Bd. Bucureștii Noi, va reveni pe amplasamentul inițial, înainte de intersecția cu Str. Constantin Disescu.

Totodată, vehiculele de transport public ale liniilor menționate mai sus își vor relua circulația pe banda proprie de pe Calea Griviței, pe sensul spre Bd. Bucureştii Noi.

 

Duminică, 20.02.2022, circulația tramvaielor va fi suspendată pe Str. Petricani, pentru a permite executarea unor lucrări la rețeaua de contact a tramvaielor.  

Astfel, liniile de tramvai 16 și 36 vor funcționa pe trasee modificate, între terminalele aferente („Piața Sf. Vineri” – linia 16 și „Republica” – linia 36) și capătul de linie „Bd. Lacul Tei”.

Pentru preluarea fluxurilor de călători, va fi înființată linia navetă de autobuze 636, care va funcționa între terminalul „Platforma Industrială Pipera” și rondul de la intersecţia Str. Petricani/ Bd. Lacul Tei, pe următorul traseu: Bd. Dimitrie Pompeiu, Str. Petricani, Bd. Lacul Tei.

Autobuzele liniei navetă 636 vor efectua opriri în stațiile liniei 243, situate pe Bd. Dimitrie Pompeiu și pe Str. Petricani (cu excepţia staţiei de urcare „Platforma Industrială Pipera”, de pe sensul spre Bd. Lacul Tei, care va fi efectuată la peronul de tramvai din terminal), precum și în stațiile liniei N123, situate pe Bd. Lacul Tei.

 

Începând de sâmbătă, 19.02.2022, linia de autobuz 406 va reveni la traseul de bază, ca urmare a finalizării lucrărilor desfășurate la rețeaua de canalizare de pe Șos. Independenței, din localitatea Căldăraru.

Astfel, autobuzele liniei 406 vor circula pe următorul traseu:

pe sensul de mers spre terminalul „Căldăraru”: Șos. Dudești-Pantelimon, Șos. Gării Cățelu, Șos. Pantelimon, rond „Granitul”, Șos. Pantelimon, Bd. Biruinței, Șoseaua de Centură, Șos. Cernica, Str. Decebal, DC 55, Șos. Independenței;

- pe sensul de mers spre terminalul „Republica”: Șos. Independenței, cu întoarcere în rondul de la limita administrativă a localității, Șos. Independenței, DC 55, Str. Decebal, Șos. Cernica, Șoseaua de Centură, Bd. Biruinței, Șos. Pantelimon, rond „Granitul”, Șos. Pantelimon, Șos. Gării Cățelu, Șos. Dudești-Pantelimon.

 

Având în vedere necesitatea executării lucrărilor de construire a pasajului rutier suprateran de la intersecția Str. Turnu Măgurele/ Bd. Alexandru Obregia/ Bd. Metalurgiei, începând de sâmbătă, 19.02.2022, STB SA va aplica măsuri de reorganizare a liniilor 243, 312, N106, N123, N124 și va suspenda linia 74, urmând ca parcul de vehicule aferent acestei linii să suplimenteze capacitatea de transport pe linia 73.

Astfel, linia de autobuz 243 va funcționa între terminalele „Emil Racoviță” și „CFR Constanța”, pe următorul traseu:

pe sensul spre terminalul „CFR Constanța”: Str. Emil Racoviţă, Str. Turnu Măgurele, Str. Ion Iriceanu, Şos. Vitan Bârzeşti, Str. Iuliu Hațieganu, Pod Râul Dâmboviţa, Bd. Nicolae Grigorescu, Bd. Chişinău, Str. Doamna Ghica, Str. Petricani, Str. Dimitrie Pompeiu, Str. Gara Herăstrău, Şos. Pipera, terminal „CFR Constanţa”;

pe sensul spre terminalul „Emil Racoviță”: terminal „CFR Constanţa”, Şos. Pipera, Str. Barbu Văcărescu, Str. Fabrica de Glucoză, Str. Gara Herăstrău, Str. Dimitrie Pompeiu, Str. Petricani, Str. Doamna Ghica, Bd. Chişinău, Bd. Nicolae Grigorescu, Pod Râul Dâmboviţa, Str. Iuliu Hațieganu, Şos. Vitan Bârzeşti, Str. Ion Iriceanu, Str. Turnu Măgurele, Str. Emil Racoviţă, staţia „Niţu Vasile”, Depoul Berceni, Str. Emil Racoviţă, rond Niţu Vasile, Str. Emil Racoviţă.

Linia de autobuz 312 va funcționa între terminalele „Platforma Arcade Berceni” și „Piața Unirii”, pe următorul traseu:

pe sensul spre terminalul „Piața Unirii”: terminal „Platforma Arcade Berceni”, Drumul Dealul Bisericii, Bd. Metalurgiei, Str. Turnu Măgurele, Str. Emil Racoviţă, Str. Serg. Niţu Vasile, Calea Văcăreşti, Bd. Tineretului, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. I. C. Brătianu, rond Piaţa Unirii;

pe sensul spre terminalul „Platforma Arcade Berceni”: Piața Unirii, rond Piaţa Unirii, Splaiul Unirii, Calea Văcăreşti, Str. Serg. Niţu Vasile, Str. Emil Racoviţă, Str. Turnu Măgurele, Bd. Metalurgiei, Drumul Dealul Bisericii, terminal „Platforma Arcade Berceni”.

Linia de noapte N106 va funcționa între terminalele „Piața Unirii 4‟ şi „Turnu Măgurele”, pe următorul traseu:

pe sensul spre terminalul „Turnu Măgurele”: „Piața Unirii 4‟, Bd. I. C. Brătianu, rond Piața Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Calea Șerban Vodă, Piața Eroii Revoluției, Șos. Olteniței, Piața Sudului, Șos. Berceni, Str. Ion Iriceanu până la intersecția cu Șos. Olteniței, apoi pe Str. Ion Iriceanu, Str. Turnu Măgurele, Bd. Alexandru Obregia, terminal „Turnu Măgurele”;

pe sensul spre terminalul „Piața Unirii 4”: terminal „Turnu Măgurele”, Bd. Alexandru Obregia, scuarul central din zona străzii Aliorului, Bd. Alexandru Obregia, Str. Turnu Măgurele, Str. Ion Iriceanu până la intersecția cu Șos. Olteniței, apoi pe Str. Ion Iriceanu, Șos. Berceni, Piața Sudului, Șos. Olteniței, Piața Eroii Revoluției, Calea Șerban Vodă, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. I. C. Brătianu, terminal „Piața Unirii 4‟.

Linia de noapte N123 va funcționa între terminalele „Turnu Măgurele” şi „Pasaj Colentina”, pe următorul traseu:

pe sensul spre terminalul „Pasaj Colentina”: terminal „Turnu Măgurele”, Bd. Alexandru Obregia, scuarul central din zona străzii Aliorului, Bd. Alexandru Obregia, Str. Turnu Măgurele, Str. Emil Racoviță, Str. Nițu Vasile, Calea Văcărești, Şos. Mihai Bravu, Bd. Ferdinand I, Foișorul de Foc, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Viitorului, Str. Lizeanu, Str. Maica Domnului, Bd. Lacul Tei, Str. Doamna Ghica, Şos. Colentina, terminal „Pasaj Colentina‟;

pe sensul spre terminalul „Turnu Măgurele”: terminal „Pasaj Colentina‟, Şos. Colentina, întoarcere sub pasajul rutier Colentina, Șos. Colentina, Str. Doamna Ghica, Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Lizeanu, Str. Viitorului, Bd. Dacia, Str. Traian, Foișorul de Foc, Bd. Ferdinand, Şos. Mihai Bravu, Calea Văcărești, Str. Nițu Vasile, Str. Emil Racoviță, Str. Turnu Măgurele, Bd. Alexandru Obregia, terminal „Turnu Măgurele”.

Linia de noapte N124 va funcționa între terminalele „Depoul Alexandria” şi „Turnu Măgurele”, pe următorul traseu:

pe sensul spre terminalul „Turnu Măgurele”: terminal „Depoul Alexandria‟, Şos. Alexandriei, Str. Amurgului, Şos. Sǎlaj, Str. Bacǎu, Str. Humuleşti, Şos. Sǎlaj, Calea Ferentari, Prelungirea Ferentarilor, Str. Zeţarilor, Str. Anghel Alexandru, Şos. Giurgiului, Str. Anghel Moldoveanu, Str. Tudor Gociu, Str. Acţiunii, Str. Pogoanele, Str. Luicǎ, Bd. Constantin Brâncoveanu, Şos. Olteniţei, Str. Serg. Niţu Vasile, Str. Emil Racoviţă, ȋntoarcere la Depoul Berceni, Str. Emil Racoviță, Str. Serg. Niţu Vasile, Şos. Olteniţei, Str. Ion Iriceanu, Str. Turnu Mǎgurele, Bd. Alexandru Obregia, terminal „Turnu Măgurele”;

pe sensul spre terminalul „Depoul Alexandria”: terminal „Turnu Măgurele”, Bd. Alexandru Obregia, scuarul central din zona străzii Aliorului, Bd. Alexandru Obregia, Str. Turnu Măgurele, Str. Ion Iriceanu, Şos. Olteniţei, Str. Serg. Niţu Vasile, Str. Emil Racoviţă, cu ȋntoarcere la Depoul Berceni, Str. Emil Racoviță, Str. Serg. Niţu Vasile, Şos. Olteniţei, Bd. Constantin Brâncoveanu, Str. Luicǎ, Str. Pogoanele, Str. Acţiunii, Str. Tudor Gociu, Str. Anghel Moldoveanu, Şos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zeţarilor, Prelungirea Ferentarilor, Calea Ferentari, Şos. Sǎlaj, Str. Bacǎu, Str. Humuleşti, Şos. Sǎlaj, Str. Amurgului, Str. Caporal Preda, Str. Soldat Vasile Croitoru, Şos. Alexandriei, terminal „Depoul Alexandria‟.

De la aceeași dată, în terminalul „Turnu Măgurele”, autobuzele liniilor de noapte N120 și N125 vor efectua opririle pentru coborârea călătorilor în stația aferentă liniei de troleibuz 73.

 

Ca administrator al Sistemului Automat de Taxare, Societatea de Transport București STB SA a facilitat implementarea ofertei tarifare și pentru operatorii feroviari prin emiterea și comercializarea titlurilor de călătorie.
În această fază a implementării, STB SA a asigurat, prin personalul specializat, carduri preîncărcate cu abonamente integrate de 24 și 72 ore pentru punctele de vânzare ale operatorilor feroviari, a configurat softul validatoarelor din trenuri și a echipamentelor de control și a instruit personalul de bord al operatorilor feroviari pentru efectuarea verificării titlurilor de călătorie vândute pe cardurile emise de STB SA și Metrorex.
De asemenea, STB SA pune la dispoziția tuturor operatorilor de transport suprateran, subteran și feroviar, sistemul pentru efectuarea controlului și descărcarea validatoarelor.
“Prin această integrare, Sistemul Automat de Taxare al STB SA este utilizat pentru toate modurile de transport metropolitan - autobuz, tramvai, troleibuz, metrou și tren. Susținem crearea de facilități pentru călătorii ocazionali, sprijinim turiștii care tranzitează zona metropolitană și fidelizăm utilizatorii STB SA prin abonamente avantajoase”, a declarat Directorul General STB SA, Adrian Criț.
Noul sistem tarifar unitar cuprinde următoarele oferte comerciale pentru zona metropolitană București – Ilfov:


Abonamente metropolitane integrate cu metroul și trenul (Suprafață + Metrou + Tren - Gara de Nord - Aeroport Otopeni)
•  card călătorie turist 24 ore - 20 lei;
•  card călătorie turist 72 ore - 40 lei;
•  abonament 1 lună - 210 lei;
•  abonament 6 luni - 1100 lei;
•  abonament 12 luni - 2000 lei.


Abonamente metropolitane integrate cu trenul (Suprafață + Tren - Gara de Nord - Aeroport Otopeni)
•  abonament 1 lună - 140 lei;
•  abonament 6 luni - 800 lei;
•  abonament 12 luni - 1400 lei.

 

Începând de sâmbătă, 19.02.2022, STB SA va aplica o nouă măsură de optimizare a rețelei de transport public, prin comasarea liniilor de autobuz 173 și 232.

Noua linie de autobuz va funcționa sub indicativul 232, între terminalele „Platforma Comercială Arcade Berceni” şi „Valea Ialomiței”, pe următorul traseu:

- pe sensul spre terminalul „Valea Ialomiței”: terminal „Platforma Comercială Arcade Berceni”, Str. Drumul Dealul Bisericii, Bd. Metalurgiei, Șos. Berceni, Piața Sudului, Șos. Olteniței, Piața Eroii Revoluției, Șos. Viilor, Str. Odoarei, Calea Rahovei, Str. Mihail Sebastian, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, Str. Brașov, Drumul Taberei (ramura de sud), Str. Valea Ialomiței, terminal „Valea Ialomiței”;

- pe sensul spre terminalul „Platforma Comercială Arcade Berceni”: terminal „Valea Ialomiței”, Str. Valea Ialomiței, Drumul Taberei (ramura de sud), Str. Brașov, Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Str. Mihail Sebastian, Calea Rahovei, Str. Odoarei, Șos. Viilor, Piața Eroii Revoluției, Șos. Olteniței, Piața Sudului, Șos. Berceni, Bd. Metalurgiei, Str. Drumul Dealul Bisericii, terminal „Platforma Comercială Arcade Berceni”.

Pentru a le permite călătorilor să se acomodeze cu această schimbare, autobuzele vor circula timp de o lună cu ambele indicative la vedere (indicativul 232 va fi vizibil pe afișajul electronic, iar indicativul 173 va fi afișat pe parbriz).

Programul de circulație aferent noului traseu al liniei 232 va putea fi accesat la acest link: https://stbsa.ro/ora_statii.

De la aceeași dată, linia de tramvai 7 va funcționa cu un parc de vehicule suplimentat, pentru a asigura capacitatea de transport necesară pe tronsonul cuprins între Piața Unirii și intersecția Șos. Viilor/ Str. Dr. Constantin Istrati.

 

Începând de luni, 14.02.2022, linia de troleibuz 66 va funcţiona pe un traseu modificat până la finalizarea lucrărilor la Pasajul Doamna Ghica.

Astfel, troleibuzele acestei linii vor circula pe traseul de bază între terminalul „Vasile Pârvan” și intersecția Bd. Carol/ Calea Moșilor, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Pache Protopopescu, Str. Matei Voievod, Str. Vatra Luminoasă, Bd. Pierre de Coubertin, până la terminalul „Arena Națională”. Pe traseul modificat, troleibuzele liniei 66 vor efectua opriri în stațiile liniei 90.

Pentru preluarea fluxurilor de călători, va fi înfiinţată linia navetă de autobuz 667, care va funcţiona între terminalele „Spitalul Fundeni” şi „Piaţa Rosetti”, pe următorul traseul: Str. Sportului, Şos. Colentina, Calea Moşilor, Bd. Carol I. Pe acest traseu, autobuzele liniei 667 vor efectua opriri în staţiile liniei de troleibuz 66, precum şi în staţia „Piaţa Rosetti”, aferentă liniei 311.

Totodată, în perioada în care se vor desfășura lucrările la Pasajul Doamna Ghica, liniile de troleibuz 70 și 85 vor funcționa cu un parc de vehicule suplimentat.

 

Sistemul de avertizare a coliziunii iminente pentru tramvaie sprijină conducătorii în situații critice. În trafic aglomerat sau în condiții de vizibilitate redusă, sistemul îl avertizează pe conducător cu privire la obstacolele de pe șine în timp util. În cazul în care acesta reacționează prea târziu sau nu reacționează deloc, sistemul poate iniția frânarea automată. Acest lucru permite evitarea accidentelor, sau cel puțin reducerea în mod semnificativ a daunelor.

Beneficiile unui astfel de sistem sunt multiple:

  • Siguranță sporită pentru conducător și pasageri, precum și pentru toți ceilalți participanți la trafic;
  • Întârzieri reduse datorită reducerii frecvenței accidentelor;
  • Disponibilitate sporită a vehiculelor pe șine, evitându-se imobilizarea lor pentru reparații;
  • Costuri de reparații mai mici prin evitarea sau reducerea pagubelor rezultate din accidente.

„Pentru îmbunătățirea condițiilor de securitate a călătorilor în transportul public, precum și îmbunătățirea condițiilor de muncă pentru conducătorii de vehicule din cadrul STB SA, am decis instalarea sistemului anticoliziune, în primă faza pentru testare, pe un tramvai ce deservește liniile depoului Bucureștii Noi, cu asistență tehnică din partea Bosch. La finalul lunii aprilie, când se finalizează perioada de probă, vom analiza posibilitatea de montare a unor sisteme cu caracteristici tehnice similare și pe alte tramvaie modernizate”, a declarat Adrian Criț, Directorul General STB SA.

Sistemul testat, produs de Bosch, este similar cu cel folosit cu succes în industria auto pentru a reduce în mod activ consecințele costisitoare ale accidentelor sau pentru a le preveni în totalitate. Proiectul pilot de testare a sistemului Bosch TFCW în România este în derulare printr-o colaborare cu Societatea de Transport București STB SA, un prim tramvai fiind echipat cu acest sistem din septembrie 2021.

Feed-back-ul din partea vatmanului este unul foarte încurajator. Asistat în permanență prin avertismente sonore și vizuale, acesta declară faptul că detectarea obstacolelor, recunoșterea riscurilor și evitarea daunelor este prioritară atât pentru siguranța călătorilor, cât și pentru calitatea serviciilor oferite de STB SA utilizatorilor săi.

Ca funcționalitate, sistemul de asistență constă într-o cameră multifuncțională, un senzor radar și o unitate de control. Camera multifuncțională monitorizează traiectoria din față și transmite datele în timp real către unitatea de control a senzorului radar. Luând în considerare viteza vehiculului, sistemul de control utilizează informațiile pentru a determina pericolul unei coliziuni. Combinarea datelor de la camera multifuncțională și de la senzorul radar cu rază medie de acțiune îmbunătățește detectarea obstacolelor. Principiul fuziunii datelor senzorilor, adoptat din domeniul dezvoltării autovehiculelor autonome, îmbină selectiv punctele forte ale mai multor principii de funcționare ale senzorilor. În acest fel, se sporește atât fiabilitatea, cât și disponibilitatea tehnologiei senzorilor.

 

 
Având în vedere desfășurarea meciului de fotbal dintre FCSB și FC U Craiova 1948 pe Arena Națională, duminică, 06.02.2022, începând cu ora 18:00, STB SA va asigura transportul suporterilor veniți în București cu autobuzele liniei speciale 686, pe traseul cuprins între Gara de Nord și stadion.
Astfel, STB SA va facilita afluirea suporterilor către stadion, precum și defluirea acestora la finalul evenimentului, în condiții de siguranță.

 

Începând de vineri, 04.02.2022, stațiile de autobuz „Editura Aramis” și „Sere”, de pe traseul liniilor 125, 141, 220, 232, 241, 312, 313 şi N105, situate pe ambele sensuri pe Bd. Metalurgiei, pe tronsonul cuprins între Drumul Gilăului şi Drumul Binelui, vor fi redenumite „Bd. Metalurgiei 29” și „Drumul Binelui”.

 

Plata cu cardul bancar este cea mai simplă și rapidă modalitate de a achita o călătorie cu mijloacele de transport în comun.

Până acum, această facilitate era disponibilă doar în autobuzele noi Otokar și Mercedes Hibrid. Pentru a permite tuturor cetățenilor să își achite rapid și ușor călătoria, chiar dacă nu dețin un card de transport, indiferent de tipul de vehicul utilizat - tramvai, troleibuz sau autobuz de generație veche, STB SA a demarat la finalul anului 2021 procedura de achiziție a acestui serviciu.

„Utilizatorii noștri așteaptă simplificarea procesului de plată și integrarea tehnologiei în rutina lor zilnică. Ei pot folosi cu ușurință dispozitive ca telefonul mobil sau smartwatch-urile asociale unui card bancar pentru a achita călătoria direct la validatorul din vehicul, fără grija unui card de transport sau deplasarea la un centru de vânzare”, a declarat Directorul General STB SA - Adrian Criț.

Un alt avantaj al acestei soluții de digitalizare a serviciilor de plată este acela că validatoarele permit atât plata cu cardul bancar, cât și plata cu cardul de transport.

Termenul de implementare a serviciului de plată cu cardul bancar direct în vehicule este de 180 zile, condiționat și de situația pandemică la nivel internațional ce a afectat piața de componente electronice și implicit numărul mare de echipamente necesare pentru tot parcul STB SA.  

 

Începând de sâmbătă, 29.01.2022, STB SA va aplica o nouă măsură de eficientizare a rețelei de transport public, prin reconfigurarea traseului liniei de autobuz 223. Aceasta va funcționa pe un traseu modificat pe ambele sensuri, între terminalul „Cartier Rezidențial Splaiul Unirii” și noul capăt de linie „Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir”, situat pe aleea de acces între Splaiul Unirii și Calea Văcărești.

Astfel, pe sensul de mers spre „Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir”, autobuzele liniei 223 vor circula pe traseul de bază între terminalul „Cartier Rezidențial Splaiul Unirii” și Pasajul Mihai Bravu, apoi pe un traseu modificat, pe Splaiul Unirii (malul stâng), până la terminalul „Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir”.

Pe traseul modificat, autobuzele vor efectua opriri pe Splaiul Unirii, în stațiile „Șoseaua Mihai Bravu” și „Scorțeni”.

Pe sensul de mers spre „Cartier Rezidențial Splaiul Unirii”, autobuzele liniei 223 vor circula pe un traseu modificat de la noul terminal „Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir”, pe Splaiul Unirii (malul drept), apoi pe traseul de bază până la terminalul „Cartier Rezidențial Splaiul Unirii”.

Pe traseul modificat, autobuzele vor efectua opriri pe Splaiul Unirii, în stațiile „V.V. Stanciu” și „Bd. Abatorului”.

Menționăm că serviciul de transport public va fi asigurat în continuare pe porțiunea de traseu de pe Calea Vitan și Bd. Energeticienilor de liniile de autobuz 123 și 135.


Când devii conștient că lucrezi într-un serviciu public, atunci arăți respect pentru oraș și locuitorii săi. Arăți fidelitate!
Asigurarea serviciilor publice și continuitatea lor ESTE O OBLIGAȚIE legală a tuturor celor care lucrează în STB, la orice nivel. Oricât de mare ar fi nemulțumirea, oricât de mari ar fi neajunsurile, respectul față de cetățean și nevoile orașului sunt pe primul loc!
Cine nu înțelege că lucrează pentru București și pentru locuitorii săi, nu are ce căuta în serviciul public.
Nevoile orașului sunt pe primul loc, zi de zi.
Conștientizarea faptului că suntem în serviciul public este primul pas și cel mai important pentru reforma STB SA.
În următoarea perioadă bucureștenii vor beneficia de tramvaie noi, autobuze electrice și troleibuze, investiții în infrastructura de transport, aceștia fiind pașii concreți începuți de STB SA împreună cu municipalitatea, pentru a oferi orașului și locuitorilor săi condiții optime de transport.
Aceste investiții înseamnă, pe lângă avantajele aduse călătorilor, și condiții de muncă mai bune pentru salariații noștri.
Cu un transport public modernizat și continuu, STB devine eficient, performant.
Cu salariații STB SA care au reluat activitatea vom continua reformarea transportului public!
Cu salariații STB care s-au întors la muncă vom lucra pentru oameni, nu împotriva lor!
Salariații care au declanșat această grevă ilegală vor suporta rigorile regulamentului intern. 
Punem interesul Bucureștiului pe primul loc!